czwartek, 6 stycznia 2011

Maska karnawałowa

Chciałabym serdecznie zaprosić wszystkich do nowego wyzwania Mixedmedia na portalu Polki Scrapują. W tym tygodniu do zrobienia jest maska karnawałowa. Wykorzystujemy papier i wszelkie błyskotki :) Zapraszam na portal - powstały fantastyczne prace !!!



Maska zrobiona jest z masy papierowej (papier toaletowy, skrawki papieru ksero i klej wikol).



Po ozdobieniu wygląda tak:


Pokryta jest srebrnym pudrem do embossingu oraz srebrnym brokatem. Wokół niebieskie, błyszczą cekiny. Dekoracja z piór i materiałowych kwiatków, potraktowanych białą farbą, embossingiem oraz brokatem.




Chciałam też się pochwalić niespodziankami, które otrzymałam:
- kartka od Madziozy


-kartka od Ani - Mollik


-inchies od Caro78-Pysia


- cudowne ATC od Andrzeliki- Angel


Bardzo dziękuję za te wspaniałości :)

Kartki które wysłałam do:
- Ani -Anai


oraz do Agnieszki- Mirabeel




I prawie zapomniałam o małym ateciaczku na kolejne wyzwanie Magdy Polakow na PS. W tym tygodniu temat to PIERNICZKI

8 komentarzy:

Guriana pisze...

z taką maska, to udany bal będzie:))..świetna:))
śliczne prezenty..a tego ATC z Twoją podobizną zazdraszczam:))

kamarek pisze...

Cudna maska!

Berberis pisze...

Fantastyczna maska!!!!

Artnova pisze...

Piękna!

Oxana pisze...

Beautiful creations!!!! Happy New Year!

Noami pisze...

strasznie mi sie podoba ta maska i Ty w niej rowniez :) piekne rzeczy dostalas :)

Pia pisze...

wow beautiful creation, wow love your mask
hugs Pia

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

OMG!!!
Maska jest bossska!!!
Cudniaste karteluchy :D
:*