środa, 4 stycznia 2012

Zaległości i DT Call

Witam serdecznie !
Ostatni miesiąc był bardzo szalony.... Brak czasu na prace. Wkrótce jednak to zmienię :)

W pierwszej kolejności zapraszam na bloga SCRAP MARKET, gdzie trwa nabór do DT.




Projektantek szuka również Craft Artwork - zapraszamy! Nabór trwa do 17 stycznia!



A teraz czas na ateciaki, z których część powstała dawno, dawno temu...
Zacznę od najnowszego.

ATC#13 Shabby Chic na portalu Scrapujące Polki


IKONA - również wyzwania Scrapujących Polek

ATC z Mikołajem -  wyzwania Scrapujących Polek


Otwórz swoje serce -  wyzwania Scrapujących Polek



Wehikuł czasu 1- wyzwania Scrapujących Polek 



Wehikuł czasu 2- wyzwania Scrapujących Polek 


Czarownice - wyzwania Scrapujących Polek



Światło - wyzwania Scrapujących Polek
 

ATC Zetti na wyzwanie Craft Artwork

Inchies - wymiana 2 guziki - wyzwania Scrapujących Polek 

I pozostałości świąteczne...
Ozdoba na bazie tekturki - wyzwanie Altered Art


I małe rinchies na wyzwanie Craft Artwork


Pewnie jeszcze coś opuściłam, ale i tak chyba jest tego za dużo ;)
Nie zanudzam Was!

 **************************************************

Dla zainteresowanych małymi pracami - kolejna wymiana Inchies na portalu  Scrapujących Polek 
Zapisy trwają do 6 stycznia!

 **************************************************
Przypominam o dwóch naborach do DT !

Pozdrawiam
Annar

23 komentarze:

Joanna Oborska pisze...

Już myślałam, że nowe obowiązki całkowicie odciągnęły Cię od scrapowania a tu niespodzianka:)
Same śliczności nam tu pokazałaś:)

Caro-ART pisze...

Cuda nad cudy :) Pozdrawiam.

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! tyle cudownych prac!!! a ja tu kombinuję z jednym ATeCiakiem... jestem pełna podziwu :)
gwiazdka jest przepiękna!!!
i te maleństwa - ichies - boskie!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękności, zwłaszcza gwiazda jest absolutnie wspaniała!

Magda(i)Lena pisze...

Wspaniałe prace!

Alexandra pisze...

Wow...aż mnie zatkało :)
Co za wysyp! A wszystko tak cudowne i wspaniałe i nie umiem wybrać numeru 1 :)

Gosik pisze...

niesamowite prace, zdolniacho! pozdrawiam serdecznie :)

Ala M. pisze...

imponująca kolekcja :)

Wygodna pisze...

Wow! Piękna kolekcja! Najbardziej podoba mi się ta "otwórz swoje serce".

Boei pisze...

Śliczne prace, ateciaki mają cudowny klimat;)
Jestem oczarowana:)

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę Ci, Aniu! Niech się spełnią Twoje marzenia:)

Bellaidea pisze...

Ile pieknych prac, wow!
Zyczę Ci aby w tym roku spełniły sie Twoje marzenia, abyś miała wiecej czasu na to co lubisz i aby zdrowko dopisywało!

Aida Domisiewicz pisze...

Wszystkie prace świetne jak zawsze!!!
:*

Matilde pisze...

Prawdziwy wysyp pięknych prac! Wszystkie zachwycające :)))

Dorota Dołęga pisze...

inchies z guzikami i atc ze światłem są naj naj naj :)

Ludkasz pisze...

Same cudeńka:) Może Ty zatrudniasz jakieś nocne krasnoludki??? Albo spać nie potrzebujesz;)Niezwykłe to wszytsko co robisz:)
Dalszej weny i wszystkiego co dobre na cały Nowy Rok Ci życzę:)

Ania pisze...

Ależ wysyp cudowności!!! :))))

Marta pisze...

No już się za Twoimi pracami stęskniłam, ale ilość zdjęć zaspokoiła mnie zdecydowanie. Piękna świąteczna gwiazda. Uwielbiam takie śnieżne klimaty.

Lipiec pisze...

Fenomenalne prace!

katerina pisze...

same cuda tu widzę...zapraszam na candy do mnie...

http://katerina-cala-ja.blogspot.com/2012/01/moje-pierwsze-candy.html

Martyna pisze...

niesamowite prace!! zakochałam się w każdej z nich! cuda!

maj. pisze...

Cudowne, niesamowite prace!!!! Wszystkiego Miłego w Nowym Roku!!!

Tusia Lech pisze...

Wszystko piękne i klimatyczne jak zawsze :)

Olga Siedlecka pisze...

Przepiękne maleństwa!