sobota, 3 marca 2012

MOTYLE

Witam:)
Zapraszam Was do nowego, już siódmego wyzwania Scrap Market, gdzie naszym tematem są MOTYLE.


Mój shadowbox został zrobiony między innymi z papierów My Mind's Eye Honey Cake, Graphic45 oraz Primy. Papierowa koronka została wycięta dziurkaczem Marthy Stewart Doily Lace - moim ukochanym zresztą :)
Duży motyl został wycięty wykrojnikiem Marianne Design, a materiał to stara książka. Do zrobienia girlandy przydał się sznurek oraz dziurkacz kołowy, na to nakleiłam motylki i ozdobiłam je perełkami w płynie.


Kwiatki to białe różyczki Shabby, spryskane niebieską mgiełką i mój nowy nabytek -dziurkacze Nellie Snellen - czyli prześliczne listki, które można wytłoczyć :)
Oczywiście też dużo tuszów Distress i przedarć...  Biała koronka i gazetowy motyl spryskany został mgiełką.



Karta, a raczej shadowbox wpasował się również w wyzwanie The Shabby Tea Room, gdzie ostatnio znalazłam się w wyróżnionej trójce.

Nowy temat to: 'Shabby Shutters'
A trzeba było zrobić prace w kolorach neutralnych i granatowych oraz z postarzonym elementem.



Na dzisiaj tyle...
zapraszam również na bloga Scrap Market, gdzie możecie zobaczyć cudowne, motylowe  projekty naszego DT

Pozdrawiam
Annar

28 komentarzy:

Dorota Dołęga pisze...

girlanda z motylami wygląda świetnie

Joanna Oborska pisze...

Śliczny! Girlanda jest slodka.

Bea pisze...

wow!!! piękna praca!!! i foto inspiracja także :)

Karmeleiro pisze...

przepiękna praca, niezywkle nasycony kolor, cudo!

Kasia Krzymińska pisze...

Piękna praca, uwielbiam kolor :))

Caro-ART pisze...

Przepiękna :) a ten kolor wow...

Mirella pisze...

O! a tu jeszcze inne motyle? te niebieskości są niesamowite, bardzo energetyczna praca - chciaż niebieski ma ponoć wyciszać :)

Ala M. pisze...

piękny i soczysty odcień niebieskiego wybrałaś; shadowbox wygląda rewelacyjnie!

Boei pisze...

Piękna praca, bardzo lubię takie kolory:)

Ludkasz pisze...

O rety!!!!Cudeńko!!! Gdybyś nie miała co z tym zrobić, to ja się zaopiekuje;)Te motyle...., no słów mi brak...., a to nie takie częste u mnie;)

katerina pisze...

przepiękna praca...ach te niebieskości...

Lipiec pisze...

Niesamowita praca <3

Nata pisze...

бесподобно!очень красиво и необычно!

Berberis pisze...

śliczna praca!!!a kolor bardzo mnie urzekł :)

Tusia Lech pisze...

Aniu - przepiękny shadowbox stworzyłaś! Zupełnie nie moje kolory - ty wykorzystałaś je po mistrzowsku :)

OriBella pisze...

Piękne detale, ta rameczka z szydełkowej koronki, motyle na girlandzie,cuuudo!Piękna praca:)

Alexandra pisze...

Co za kolor!!! Pięknie :)

Matilde pisze...

Umarłam z zachwytu....

Sagitta pisze...

piękne kolory !!

Marta pisze...

Przepiękna!

purple_pea_fran pisze...

Stunning! So beautifully creative. Thanks for sharing with us at The Shabby Tearoom.

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super praca i świetny dziurkacz listkowy - Nellie Snellen.

BETIK pisze...

Serdecznie gratuluję wyróżnienia ale nie ma się co dziwić - praca magiczna! Nawet nie myślałam,że ten kolor może mnie zachwycić:)

IWA pisze...

Ale cieszą oczy te niebieskości!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny!!! kolorystyka fantastyczna! ciężko jest oderwać wzrok, tak hipnotyzuje! no i cudowne detale!!! podziwiam!

Maryś pisze...

Przypadek czasem zaplącze drogi i skusi bocznym paskiem innego bloga do zaglądania w motyle - są PRZEPIĘKNE... Jeśli pozwolisz rozejrzę się, bo kątem oka coraz więcej mnie zauracza...
I wybacz jeśli pozaśmiecam posty słowami, ale kiedy coś porusza, choć chciałoby się kontemplować w milczeniu, to nie sposób!

vena7 pisze...

wspaniała praca

LISA pisze...

Wow!! This is so beautiful and I love the color of the blue flowers!!