czwartek, 6 września 2012

ATC

Witam :)
Zapraszam Was na portal Scrapujące Polki i kolejne wyzwanie ATC
Temat to: ZEGARY . Warto zajrzeć po łyk inspiracji od Anuszki, Tusi i Novinki.



I jeszcze kilka zaległych...

Temat: Wieś 

Temat: 7 grzechów głównych (wybrałam 6...)

Temat: Farba i tekst

Wymiana biało-czarna na SP
 
Na koniec INCHIES.
Do jutra zapisy na wrześniową wymianę - zapraszam! Będzie literka K
... a była już literka M


I to na tyle.
Dziękuję za wszystkie otrzymane e-maile. Już zabrałam się za odpisywanie.
Chyba wreszcie powoli wracam do świata scrapowego... i nie tylko... Przynajmniej mam nadzieję, że już nic się nie wydarzy...
Pozdrawiam
Annar

5 komentarzy:

Matilde pisze...

Boskie są Twoje ATeCiaki! Mam nadzieję, że znowu będzie tu więcej i częściej Twoich prac :)

Ludkasz pisze...

Och jak się cieszę,że juz jesteś:)
Ateciaki jak zwykle cudne są:)Maleństwa też bardzo mi się podobają:)

[Kasia] pisze...

Podziwiam, sama nigdy nie podjęłam się zrobienia ATC :)

Caro-ART pisze...

Piękny zbiór :) Fajnie, że wróciłaś ;)

maj. pisze...

Cuuuudne maleństwa!!!! Uwielbiam!!!!