wtorek, 3 lutego 2015

7 Dots Studio - Bon Voyage LO

Witam wszystkich! Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój nowy layout, który powstał z kolekcji 'Destination Unknown' 7 Dots Studio oraz tekturek UmWowStudio

Hi everyone! Today I’d like to share with you my new layout using 7 Dots Studio 'Destination Unknown' collection and UmWowStudio chipboards.


Kilka zbliżeń / Some close-ups


Kolekcja 'Destination Unknown' ma piękne kolory i wygląd. Do zrobienia mojego tła użyłam pasty modelującej i dwóch masek: Netting Mask od UmWowStudio oraz Line Elements Mask. Użyłam również stempli z kolekcji 'Destination Unknown' i dodałam kwiaty oraz piękne tekturki.

'Destination Unknown' collection has beautiful colors and designs.To create my background, I started by adding modeling paste with Netting Mask from UmWowStudio and Line Elements Mask.
Also here I used stamping with the 'Destination Unknown' clear stamps and added flowers and gorgeous chipboards.




 Mam nadzieję, że się Wam podoba! Dziękuję za  dzisiejsze odwiedziny!
Hope you’ll enjoy! Thank you for stopping by today!

Anna Rogalska 
Supplies: 
7 Dots Studio - Destination Unknown - Tags 12x12
UmWowStudio - Destination Unknown - Starfish chipboard
Other supplies: 13arts mediums

Brak komentarzy: