wtorek, 8 września 2015

13arts - Enjoy Life

Witam wszystkich! Chciałabym Wam pokazać mój kolejny layout dla 13arts. 
W moim projekcie użyłam kolekcję 13arts 'Starlight'.
 
Hello everybody! I'd like to share with you my next layout for 13arts.
In my project, I've used a 13arts 'Starlight' collection.

 

 Kwiatki zrobiłam z papieru "Pegasus".

I made flowers using "Pegasus" paper.
 

Do zrobienia mojego tła użyłam stempli, gesso, żel medium, pasty modelującej, mgiełek, farb, brokatu, gazy oraz kolorowych żwirków.

My background I made using stamps, gesso, gel medium, modeling paste, mists, paints, glitter, gauze and colored grits.




 **********************************
Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!
 
Thanks for visiting! Have a nice day!
 
 
Anna Rogalska
 
  

5 komentarzy:

Tilia pisze...

Cudowny! :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

boski! <3 jak bardzo chciałabym go pomacać na żywo... cudeńko!

Deena pisze...

What a gorgeous vintage piece that really makes that gorgeous photo come alive

Aneta pisze...

Zachwycający! Dawno mnie tu nie było. Przeglądam kolejne wpisy z zachwytem!

Ludkasz pisze...

To też cudeńko!!!!